Naprawdę taniej, wygodniej i pewniej wyjdzie nowy akumulator - łatwiej i UCZCIWIEJ będzie sprzedać wówczas ten samochód. A tak po prostu następnemu właścicielowi podrzucasz minę. Bo jak kupisz nowe autko - albo takie w lepszym stanie - to tak czy owak nie będziesz prędko potrzebował takiego urządzenia, więc będzie się kurzyło, a bateria w nim traciła swoje właściwości. A jak za 4-5 lat przyjdzie Ci je wyciągnąć okaże się, że nie działa i tyle będziesz z tego miał.
Minę ? Bez przesady, auto z nowym rozrządem, klockami...
Samochód to fabia 1.4 75KM. Ale może rzeczywiście masz rację, nawet jśli mi się przyda parę razy tej zimy, to potem kilka lat będzie bezużyteczne.
Dzięki za opinię i pozdrawiam
Posiadam Octavię 1,9TDI z 1998 roku. Problem mój polega na tym ,iż owy samochód jest bardzo słaby. Prędkość maksymalna to 120km/h. Zauważyłem że na samym dole węża idącym do intercoolera jest czujnik do którego nie jest podłączona żadna kostka(zdjęcie 005 i 008), a jest na to miejsce. Zastanawiam się czy mogłoby to być przyczyną braku mocy ??
[ Dodano: Pią 28 Maj, 10 07:54 ]
Mam również problem z rozszyfrowaniem gdzie był podłączony i gzie się podział przewód ciśnieniowy podłączony zamiast tego zaślepionego do trójnika ( zaślepiłem go ponieważ uciekało nim powietrze i pedał hamulca był bardzo twardy(zdjęcie 014)). Na zdjęciu przedstawiłem gdzie końce tego przewodu są podłączone(zdjęcie 016 i 019). Proszę o informację czy ta usterka może również wpłynąć na moc silnika, czy jest to spowodowane zupełnie czymś innym i jak to zdiagnozować ??
ja miałem taki sam problem powyżej 120 km/h skoda nie chciala jechac.. u mnie powodem był zawór n 75 który masz przy podszybiu. turbo przestawało działać jak należy..
Więc zacznę od tego zaworu.
Proszę jeszcze jakiegoś posiadacza Octavii z identycznym układem przewodów ciśnieniowych o pomoc w rozszyfrowaniu mojego problemu, chodzi o brak przewodu wychodzącego z trójnika (problem pokazany na powyższych zdjęciach), zaślepiłem go ponieważ uciekało nim powietrze i pedał hamulca był bardzo twardy. Nie wiem gdzie podział się właściwy przewód i dokąd prowadził. Proszę o pomoc.
Nie wiem czyt temat nadal aktualny, ale ten przewód powinien iść do tej jak by kuli, nie wiem co to jest, ale tak mi się wydaje, bo mi jak on spadł to auto też nie jechało
Komentarz